Mainoties ziemas un vasaras sezonām, tiek mainītas arī automašīnas riepas. Arī šoferi iedalās divās kategorijās. Daļa vadītāju maina automašīnas riepas katru sezonu, bet otra daļa izvēlas vissezonas riepas. Galvenie kritēriji, kas jāatceras par šiem riepu veidiem – ziemas riepām protektora dziļumam jābūt, kā minimums, 4 mm, vasaras riepām 1.6 mm, un šie kritēriji attiecas arī uz vissezonas riepām. Riepu tehniskajam stāvoklim jāseko līdzi regulāri. Riepu serviss aiztaupīs ļoti daudz galvassāpju, jo parūpēsies gan par diagnostiku, gan apkopi un servisu.

VAI RIEPU MAIŅU VAR VEIKT ĀTRĀK?

Ziemas, vasaras un vissezonas riepas ir opcijas, kādas pieejamas autovadītājiem visā pasaulē. Ar vissezonas riepām var braukt cauru gadu, taču jāuzmanās, kad temperatūra kļūst pārāk zema. Vasaras riepas tiek izmantotas gada siltākajos mēnešos, savukārt, ziemas riepas aukstajos. Ziema var sākties ātrāk vai arī nedaudz ievilkties, tādēļ riepu maiņu, ieteicams veikt tad, kad laikapstākļi pavasarī ir kļuvuši stabili. Vasaras riepu protektora dziļums var būt mazāks kā ziemas riepām, kā arī to ķīmiskais sastāvs ir tāds, kas zemās temperatūrās ļaus tām viegli sasalt. Riepu servisā atradīsiet piemērotas riepas jebkuriem braukšanas apstākļiem un braucēja paradumiem.

MAŠĪNAS RIEPAS UN DISKI

Daudzi nemaz nezina, ka riepu disku profilakse ir nozīmīga auto apkopes daļa. Vispopulārākie ir lietie diski, jo tie labi panes karstumu un tik viegli nedeformējas. Daudziem ir pārsteigums, kad uzzina, cik lielu lomu automašīnas diski patiesībā spēlē visā tehniskajā procesā. Disku stāvoklis tiešā veidā ietekmē automašīnas dinamiku braukšanas laikā. Ja katru dienu jābrauc pa zemas kvalitātes, grants vai zemes ceļiem, tad disku bojājumi kļūs par ikdienu un servisa apmeklējums būs regulārs.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *