Uztura bagātinātājs – kolagēns jau ir pats galvenais veidojošo olbaltumvielu tips cilvēka organismā, kam tad jau ir nozīmīga vieta izturīgu locītavu, ādas kā arī pārējo ķermeņa audu formēšanā. Bez tam dabīgais kolagēns būs bāze sarežģītākām ķermeņa struktūrām, piemēram, kauliem un zobiem, skrimšļiem un pat iekšējiem cilvēka orgāniem. Pats kolagēns saglabā mitruma līmeni ādā, kas tad palīdz būt tvirtai, kā arī nedaudz pasargā dermas virsējo slāni pat no ultravioleto staru bojājumiem. Savādāk sakot, pats kolagēns jau ir svarīga cilvēka ādas sastāvdaļa, bez kuras tā vienkārši nespēj saglabāt savu elastību un veselību. Kāpēc mums nāk pie sirds uztura bagātinātāji un to lietošanā nonāk kolagēna pulveris, tabletes vai dzeramais kolagēns? Jo jau trīsdesmit gadu vecumā kolagēna sintēze sāk strauji mazināties, kas tad noved pie pašas ādas plānuma, ļenganuma un sausuma. Uzrodas pirmās grumbiņas, novājinās locītavas un kauli, kā arī ķermeņa spēja dziedēt pakāpeniski samazinās. Tāpēc kolagēna lietošana kļūst tieši par katras dienas daļu daudziem no mums.

Kādam nolūkam tieši kolagēnu pielieto?

Kādi tieši pastāv kolagēna varianti? Pastāv daudz dažnedažādu kolagēna tipu, bet 5 šeit tiek uzskatīti tieši par izplatītākajiem. 5 biežāk sastopamie veidi iekļauj 1.,2.,3.,4.,5. tipa kolagēnu. Šie kolagēna tipi ir absolūti neaizstājama ķermeņa daļa. 1. tipa pats kolagēns būs visvairāk sastopamais olbaltums, kurš sastopams mūsos. Viennozīmīgi tas veido ādu, skrimšļus, cīpslas, asinsvadu sienas un citus saistaudus. Kad Jums vajadzīgs kolagēns ādai un matiem, tad 1. tips ir labākā opcija. Kāda tad varianta kolagēns var tikt nosaukts par visvieglāk uzsūcamo? Atbilde ir jūras produktu dabiskais kolagēns. Kad Jums nepieciešams kolagēns locītavām, tas ir II tips, kas ir galvenais kolagēns skrimšļos. Uztura bagātinātāji, kuri satur putnu kolagēnu, kā piemēram, putnu kaulu kolagēna pulveris, ir svarīgākais 2. tipa kolagēna avots. 3. tips jau ir fibrilārais dabiskais kolagēns un ir galvenā mūsu ādas un orgānu daļa, tas tiks atrasts tanīs pat vietās, kur 1. tips. 5. tipa kolagēns būs svarīgs placentas šūnu veidošanai grūtniecēm. Svarīgākais jau ir zināt, vai, piemēram, Jums nepieciešams kolagēns matiem vai varbūt muskuļiem un piemeklēt priekš sevis piemēroto veidu.

Uztura bagātinātāji online vidē – kā pareizi atlasīt?

Šodienas pasaulē jebko varētu nopirkt onlainā, arī uztura bagātinātāji pieejami milzīgā dažādībā. Kādā veidā var atrast to īsto un cik tad salīdzinoši daudz lietot, ja pērkat onlainā. Nav svarīgi, vai jau ir vajadzīgs kolagēns matiem, skrimšļiem vai kolagēns kauliem, nozīmīgi tomēr ir saprast, kāds būtu mērķis. Profilaktiskos mērķos kolagēna lietošana ir pietiekama arī ar pieciem g, bet vecuma pazīmju novēršanai vai arī kad ir bojātas locītavas, droši var pielietot 10 gramus dienā. Ķermeņa katras dienas nepieciešamība ir II tipa olbaltums 40 mg daudzumā. Vidējs kurss iet 3 mēnešus. Un pat, ja nepieciešams kolagēns kauliem, būtiska būtu molekulmasa kompanentiem. Pievērsiet īpašu uzmanību uz vitamīniem sastāvā. Kolagēna sintēze nav iespējama bez mikroelementiem un vitamīniem, tādēļ ir vēlams, tomēr, lai uztura bagātinātāji iekļautu sevī visas nepieciešamās minērālvielas, īpaši C vitamīnu. Tad, kad nepieciešams kolagēns, pirkt var to gan interneta vietnē, tā arī aptiekā. Taču protams internetā ir vienkāršāk, tajā pat brīdī uzmanīgi centieties uzzināt vairāk tieši par firmu arī gadījumā, ja nepieciešams vēl tikai uztura bagātinātājs – kolagēns, atsauksmes nevar neievērot un detalizēti tās jāapskatās.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *